pondělí 20. srpna 2007

Reformní baťoch

Nejdřív to vázlo, ale "dala se řeč" a pár zbouřenců ustoupilo ze svých plánů. Pro dnešek se nebudu navážet do arogantní nabubřelosti pana premiéra ani do nezničitelnosti pana Kalouska, ale naopak pozvednu umění politického přemlouvání (tu trapnost se stravenkami si nechte pro burany). Pan Tlustý mě včera dost zklamal. Když už nic jiného, měl jsem ho alespoň za někoho, kdo si za svými marketingo-politickými propočty stojí a před nikým se neskloní. Pan Tlustý ale opět převrátil a nyní "reformu" podpoří. Nejde už mu o vyšší cíle?
Osobně (což bych tu měl asi prezentovat) jsem pro rovnou daň, nižší daně jako takové, menší intervence státu do ekonomiky atd. Kde ale klesnou daně, tam musí i klesnout výdaje. To je to co nikdo principiálně neřeší a to mě nejvíce mrzí. Předkládaný baťůžek reforem je pro mě něco jako bezbřehý paskvil na pomezí toho co někoho nenadchne a pár lidí ani neurazí. Česká republika ale potřebuje něco uplně jiného... (brzy napíšu něco o cenách dálnic, které tu stojí dvakrát tolik jako v německu!!).

Žádné komentáře: